nejake NOVE efekty ktere nemel treba stary crysis1? to streleni do vody je otresny, nvidia shitworks
Odpovědět0 0
"Počítá se také s grafikami konkurenční společnosti AMD, ale pravý stav věci stejně ukáží až nezávislé testy a benchmarky."
to se mi hned ulevilo. no ja si radsi pockam na nejaky implmenetace enginu pod Vulkanem. na takovy zpravy se tesim tedy vic nez na tyhle priprietarni veci jen pro nvidia karty, ktery brutalne navysuji potrebny vykon ve hrach. kazdej blbej tvurce hry, kterej gameworks pouziva tak chce narvat do svy hry co nejvic tehlech ficur , aby ta hra byla cool a moderni. vysledkem je paskvil s brutalnimi pozadavky na vykon. hratelnost je asi az druhotna vec
Odpovědět0 0
Jo jo hratelnost je to co mě na té hře krká také nejvíc. Absolutně nechápu jak mohou tvůrci povolit v jednom střetnutí hráče co hraje klávesnicí a hlavně myší s pohledem za letadlem kdy se to letadélko nejsnadněji ovládá a hráč má obrovský přehled o dění kolem svého letadélka v 3D prostoru s hráči co ovládají letadlo pákou třeba jako já Saitek 52 Pro s pohledem z pilotní kabiny. Kdo to nevyzkoušel tak asi netuší že hráč s myškou za 100 Kč má v této hře obrovskou převahu. Skusil jsem přepnout pohled za letadlo jako při ovládání s myškou ale to je bez kurzoru kterým disponuje ovládání myší to letadélko obtížně ovladatelné. Úplně mě tím otrávily a přestal jsem hru hrát.
Odpovědět0 0
Nějak nechápu v čem je problém?
To by potom nebylo fér ani spojovat lidi co mají myš za 100Kč z rozlišením 1000dpi nebo ty co mají herní myš s 10 000 dpi a více.
To je také nerovný souboj.
War Thunder je arkáda a ne simulátor.
Nikdo vás přece nenutí hrát na gamepadu, joysticku nebo na volantu :-)
Odpovědět0 0
Ano a proto jsem to přestal hrát, Akorát nechápu proč tam tu možnost páky dávají když je to pak nerovný střet koncepcí. Vždy jsem si myslel že ve hrách jde o vyváženost, aby se co nejvíce do popředí dostávali schopnosti hráče a to v této hře není. Je to jako by byli v ringu dva boxéři a jednomu zavázali jedno oko. Když jim je ale toto zatěžko, stačilo oddělit hráče s pákou od hráčů s myší, podle nadetekovaného hardware
Odpovědět0 0
Jenže joystick používají hráči pro létání simulátorových bitev a realismu, pokud chceš hrát arkádu, resp. zjednodušené bitvy, hraj s myší, tohle není problém Gaijinu, ale Tvůj :)
Jinak jsem zvědavý, jak budou nové featury vypadat, celkem nerad se Gaijinu zastávám, protože na ně mám taky trošku pifku, ale co se týká poměru výpočetní náročnosti k vizuální stránce hry, ten hraje v jejich prospěch. I na nižších detailech vypadá hra dobře a při vyšších nastaveních nemá engine přehnaně krvavé nároky a popravdě od CB Ground Forces vývojáři udělali s fyzikou, vizualizací a dokonce i s hratelností obrovské pokroky.
Odpovědět0 0
Opakuji stačí oddělit hráče s pákou od hráčů s myší, nebo ať létají společně ale zakázat pohled za letadlem. To už není ani hra o letadlech, to mi připomíná ty legrácky na netu kde ryba v akváriu honí kurzor myši. Měli by to vydávat za šetřič obrazovky.
Odpovědět0 0
A já opakuji - s joystickem hraj simulátorové, nebo realistické bitvy, arkáda je pro hráče, kteří nemůžou, nebo nechtějí připojovat deset dalších periferií k PC, nehledě na to, že těch pár lidí, co by mermomocí chtěli létat arkády s klackem, by se opravdu hodně načekalo, než by dali dohromady dva týmy na hru.
Imho pokud si myslíš, že jsou arkády jen o tahání myši, tak bys to měl možná zkusit, asi budeš překvapený, jak je i při tomhle ovládání důležitý cit pro pohyb v prostoru, práce s plynem, s kormidlama i s klapkama, atd., každopádně v arkádě každý s joystickem pohoří a Gaijin nemá nejmenší důvod tu hru ještě víc drolit.
Odpovědět0 0
Jaký pak cit, tam to funguje tak že kam ukážete kurzorem tamto letadélko letí a nebo střílí. Jde mi o to že nejsou pravidla a omezení pro všechny stejné. Navíc když autoři vědí že je to nevyvážené, proč v arkádě povolují páku. Odpovím si sám, jde o to podojit co nejvíce lidí než na to přijdou. Mimochodem v těch náročnějších módech narážíte na borce co tam mají nalétáno 1000 hodin a mají stovky sestřelů, proti nim nemáte šanci, zvláště když už je docela pro nováčka problém pamatovat na trimování stavění vrtule, chladiče atd. Tam z vás ti soupeři vytáhnou tolik peněz že se vyplatí jít a koupit si hru klasickou.
Odpovědět0 0
Ano, tak to taky funguje, ale takhle hraje jen naprostý začátečník, než přijde na to, že nejutaženější zatáčky se dají provést jen s kormidlama a klapkama a že si musíš hrát i s plynem, jak říkám, chce to nejdřív vyzkoušet, než se tady začne kupit snůška blbostí. Za dobu, kdy jsem hrál WT aktivně, jsem nalétal cca 670 hodin, těsně pod 16000 bitev a mám na kontě přes 12500 zničených letadel, takže si můžu troufnout tvrdit, že pokud bys zkoušel létat jen a pouze s myší, tak z toho budeš rychle hodně smutný.
Pravidla a omezení jsou pro všechny stejná - nikdo nikoho nenutí hrát to s joystickem, všichni můžou hrát na myši. To je Tvoje volba, ne vývojářů. Z toho důvodu taky netuším, proč by mělo být v arkádě zakázané používat knipl. Jak jsem už napsal, pokud je člověk masochista, ať si to hraje třeba na volantu, ale soudný člověk s joystickem do arkády neleze.
Výkřiky do prázdna o dojení chudáků hráčů jsou zrovna v případě War Thunderu zbytečné. Pokud do té hry nechceš vrazit ani korunu, tak nemusíš. Není povinný premium účet, nejsou povinná prémiová letadla (na které je navíc spousta akcí, které jsou i pro průměrného hráče lehce splnitelné), jde jen o vyexpení posádky na pár slotech.
Pokud Ti ta hra nesedne, nic Ti nebrání jí ignorovat, ale plácat játrama o něčem, o čem evidentně až tak moc nevíš, to neděláš dobře, Jaromíre :)
Odpovědět0 0